majsbajsaren

jag vet att ni alla är lika fascinerade av bajs som jag, så kom inte här och påstå nåt annat. därför ska jag berätta om min jobb-bajs-iakttagelse.

jag går alltid på samma toalett på "jobbet", och det gör uppenbarligen någon annan också. någon som bajsar fluffiga bajskorvar, späckade med majskorn. någon som inte använder varesig toalettpapper eller spolfunktion.

jag tänkte först att det kanske rörde sig om den där bajskorvstypen som låtsas att den låtit sig spolas ner för att sen komma krypande upp igen, men nej, nu har det upprepats för många gånger för att det ska kunna vara slumpens verk.

det går en bajs-exhibitionist lös bland mina arbetskamrater.

konstigt och spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback