att det ska vara så jävla svårt

fyra jobb jag haft:
- jordgubbsplockare
- cafébrud*
- sälja grönsaker på torget-jobb
- personlig assistent

*inte riktigt som det låter. har trots min skönhet aldrig vikt ut mig. har dock jobbat på café. sånt café som man dricker kaffe på alltså.

fyra filmer jag kan se om och om igen:
- the big lebowski
- fear and loathing in las vegas
- kill bill
- jackie brown

fyra platser jag har bott på:
- rymdtorget, göteborg
- wieselgrensplatsen, göteborg
- internatet, åsa
- smålandsgatan, varberg

fyra tv-program jag älskar att titta på:
- vänner
- top model
- mat-program
- lokal-nyheterna

fyra platser jag har semestrat på/i:
- semester är för överklassen

fyra webbsidor jag besöker dagligen:
-
ett klick för skogen
- stuff on my cat
- tjuvlyssnat
- din mammas hemsida

fyra favoritmaträtter:
- djur som min mamma dräpt och tillagat
- allt som min mormor lagar
- christiania-falafel
- sushi

fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
- jamaica
- las vegas
- spa
- nån jävligt lyxig restaurang – där någon annan står för notan (gäller även för de andra tre ställena)

fyra vänner jag tror (och hoppas) kommer svara eller vet har svarat:
- tror inte ens fyra personer läser det här

Kommentarer
Postat av: mikkan

mej jag läste i varje fall! viva helvetet!

2007-01-11 @ 15:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback