let's pseudokräk

vårt avlopp har lite dålig andedräkt på morgonen, och jag har lite svårt för folk (och avlopp) med dålig andedräkt så jag måste alltid borsta tänderna utanför badrummet, eftersom jag inte klarar av att både andas in bajsdoft och fila med tandborsten halvvägs ner i halsen samtidigt.
anyhow, utanför badrummet är allt frid och fröjd och det går bra en liten stund, men sen börjar jag ändå fantisera om hur illa det faktiskt luktar där inne och då får jag kväljningar och hostar ut lite tandkräm på mattorna, så om ni någon gång undrar varför vi har små vita fläckar på våra mattor och golv så beror det alltså inte på att vi regelbundet ägnar oss någon form av bisarrt sex framför hallspegeln, utan på att jag pseudokräks på dem varje morgon. mycket fräschare.
nästa prövning kommer när jag återvänder till badrummet för att skölja tandborste och mun. naturligtvis kan jag då inte låta bli att ta ett djupt andetag, bara för att kontrollera om det fortfarande luktar lika röv. det gör det alltid. då föreställer jag mig att det är bajsvatten jag sköljer munnen med, varpå jag frustar ut sköljvattnet. ibland på spegeln. ibland i handfatet.
så nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: em

du har det inte lätt! att borsta tänderna i köket är inget alternativ? bröllop om några timmar och jag är extremt osugen. idag är en typisk pizza-cola-mysbyxa-film-dag, och den blir jag alltså grundligt snuvad på. folk och deras fixa idèer.. ser frun imorgon över en kopp kaffe/varm choklad!

2007-12-01 @ 11:37:49
Postat av: jonna

nej, då blir jag ju tvungen att pseudokräkas över disken.

Postat av: em

haha, kan se hur det lätt blir ett problem :)

2007-12-04 @ 14:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback