die tourists, die!

varför är turister så jävla cp? varför måste ni vara så långsamma? och varför måste ni vara i vägen hela tiden? låt mig exemplifiera vad jag menar... idag såg jag inom loppet av nio minuter två bilar som (på exakt samma ställe) brutal-svängde ut framför spårvagnar. en av er tryckte dessutom sedan plattan i mattan och vrålade upp, upp och iväg på en cykelbana. utöver det var det extra många av er som gick långsamt och i bredd, över hela trottoaren, så att man var tvungen att klampa ut i gatan för att passera er. jag veeet att ni var turister, och jag vet att jag hatar er. god damn it, allt jag ville var att ta mig från jobbet, till systemet, från systemet och hem. varför motarbetar ni mig?!
for your information: bara för att ni är lediga och har all tid och lust i världen att strosa omkring och göra stan och käka räkmackor iförda era obligatoriska(?) skandalöst fula fotriktiga skor och tyska midjeväskor så betyder inte det att resten av oss strävar mot samma mål! tvärtom! in fact, om det ska frossas i ovan nämnda skaldjursdelikatess så är det bäst att ni släpper fram mig. det är nämligen jag som står hela dagen med räkspad upp till armbågarna och snirklar citroner och gurkor och drömmer om att matförgifta er!

Kommentarer
Postat av: Hank

En själsfrände!

Postat av: peno

håller med!!!!!
kan man inte skicka ut tex gothia cup till någon åker istället!!!!!

2007-07-17 @ 14:47:08
URL: http://www.adoremusic.se
Postat av: jonna

peno: gothia-kidsen är ok, det är däremot inte deras feta "i'm an american citizen och därför har jag rätt att invadera restan av världen"-föräldrar.

2007-07-23 @ 19:25:33
URL: http://dignelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback