reality check?

min kvinnliga sida:
[  ] köpt en hårfön?
[x] sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] pratat känslor?
[x] tänkt på att matcha mina kläder?
[x] berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] funderat på namn åt mina barn?
[  ] insett storheten hos barbra streisand?
[x] druckit cosmopolitan?
[x] sett ett avsnitt av "sex and the city"?
[x] sett två avsnitt av "sex and the city"?
[x] känt mig sugen på en kopp te?
[x] känt glädje över att få blommor i present?
[x] gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[x] blivit arg utan anledning?
[x] gråtit efter 9 fyllda år?
[x] brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] pratat skvaller?
[x] varit arg/sur utan att tala om det?
[x] kramat en kille?
[x] dansat?
totalt: 20 poäng

min manliga sida:
[x] ljugit om hur mycket jag har druckit?
[x] ätit en blodig stek?
[x] läst en biltidning?
[x] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[x] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[  ] skött grillen under en grillfest?
[x] läst en bok av jan guillou?
[  ] läst ett nummer av slitz?
[x] dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[  ] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[  ] gått på en ulf lundell-konsert?
[x] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[  ] sett alla die hard- och rockyfilmerna?
[x] diskuterat bröst?
[  ] gjort lumpen?
[x] läst nick hornby?
[x] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[x] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[  ] enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[x] lagat någonting på egen hand?
[  ] skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[x] tävlat i att dricka öl?
totalt: 14 poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback