vore kanske ett telefonförbud på sin plats?

frågan är om jag ens vill veta varför jag, vid okänd tidpunkt, har sparat följande i utkast-mappen på telefonen:
"till: emilie
meddelande: full som få dikterar jag till5"
no more. no less.

sen undrar jag också varför emilie i sin tur har skickat följande till mig 20:26:10 2007-04-04:
"kan det vara... fabio? spänningen ökar!"
jag skulle ju kunna gå direkt till källan och fråga henne vad det är frågan om, men men min alzheimer så glömmer jag det varje gång vi ses.

jag antar att jag kommer få fortsätta leva i ovisshet.

Kommentarer
Postat av: Kattis

hon måste ha sett en bild på anders! hohoho.

2007-05-07 @ 13:13:32
Postat av: jonna

eller min granne... som är skrämmande lik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback