allt om en knasmamma

om dig själv:


namn: jonna
födelsedatum: 16 augusti 1982
stjärntecken: lejon
stad du bor i: göteborg
glasögon/linser: jag har ett par fräcka solglasögon i bilen, så fräcka att jag inte vågar bära dem offentligt
tandställning: inte riktigt min kopp te
sjukdomar: amningspsykos och/eller hjärnblödning
husdjur: i wish
syskon: annixa (18 år) och jonathan (17 år)
vem är din modeikon? jag vet inte ens vad som är modernt

 

din kropp:


hur lång är du: 172 cm(?)
hur mycket väger du: ungefär 15 kg mindre än för tre månader sedan
vilken skostorlek har du: antagligen en storlek större än för vid den här tiden för ett år sedan
är du nöjd med din kropp: till och från
skulle du kunna plastikoperera dig: kanske ett bröstlyft om en tio år sådär
sak du tycker är fulast med dig: inget är väl egentligen riktigt fult
ögonfärg: blå
hårfärg: röd
har du lång överkropp? inte värre än de flesta andra
har du långa armar? inte om man jämför med en apa
har du långa naglar? inte längre än att jag kan byta en blöja eller två
har du en finne just nu? alltid, jag är gift med en

 

dina känslor, tankar och humör:


hur är du i ditt humör nu? någonstans mitt på skalan
vad tänker du på just nu? rattonykterhet och vad jag skulle göra om någon körde på mitt barn
saknar du någon just nu? inte direkt
gillar du någon? det vore väl sorgligt annars
är du kär? ja
är någon kär i dig? det hoppas jag
älskar du någon? o ja
hatar du någon? inte sådär på rak arm
hur är du om du är hungrig? ungefär som vanligt
hur är du om du är trött? ungefär som vanligt
om du sovit i tre timmar? ungefär som vanligt. haha. nej, kanske lite mindre tillmötesgående


dina önskningar:


du skulle egentligen vilja heta: princess consuela bananahammock
du skulle egentligen vilja bo i: en svamp, ett trevligt hus på landet eller en statuslägenhet, alla i närheten av en trevlig förskola
du skulle vilja ha: pengar och tid


ditt hem:


vilken färg är det på väggarna i ditt hem? vardagsrum: havre på två väggar, mocca på en (och fönster på den fjärde), sovrum: saffran, kök: vitt, badrum och grovkök: vitt, klädkammare vitt, hall: smutsvitt
har du en tv i ditt hem? ja, eftersom vi tvingades betala tv-licens även när vi inte hade en så tyckte vi att vi lika gärna kunde ha en
har du en dator i ditt hem? uppenbarligen
har du en säng i ditt hem? ja, två till och med, en för mammor och pappor och en för små flickor
vilken färg är ditt påslakan? fyra nyanser av rött
har du kläder på ditt golv? jag kan se ett par strumpor härifrån
har du tidningar på ditt golv? nej
har du något annat på ditt golv? ja, mest mattor, men också skivbackar, babygym, med mera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback