pimp my babysitter

idag har jag och den lilla kanelskorpan varit på kafferep. min avkomma skötte sig exemplariskt och var ett föredöme för sin generation och de andra ungarna var inte så dumma de heller. trots att jag aldrig träffat någon av de andra mammorna tidigare hittade vi genast en gemensam... hm, låt oss säga bekant... att baktala. få saker förenar människor som lite gammalt hederligt skitsnack. jag ser redan fram emot nästa dejt.

när vi kom hem överraskade far i huset sin dotter med en sprillans ny babysitter. den var mycket snygg och ganska dyr och pimpad med en smakfull mobil. den blev genast mycket uppskattad av den yngsta medlemmen av klanen dignelius.

det har varit en givande dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback