weapon of choice: stokke stroller

jag är på god väg att bli en av de där morsorna jag alltid har hatat, en sån som kör barnvagnen som om den vore en ångvält rakt genom folkmassor. häromdagen körde jag faktiskt på en liten flicka som vägrade flytta sig, och när hennes mamma gav mig onda ögat blängde jag bara tillbaka och gick vidare som om ingenting hade hänt. jag är hemsk, jag vet, men om jag skulle ta hänsyn till alla turister och andra blockmongon som är i vägen överallt så skulle jag inte ta mig många meter framåt ens om jag hade hela dagen på mig.
nu ska jag bara börja konsumera gallons med latte och byta ut den gamle brion mot en stokkevagn (ni vet en sån som ser ut som en
muterad kontorsstol) så är jag komplett sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback