redan en nyckelkompetens

idag har jag och min petit choux-bakelse varit på öppna förskolan. som vanligt charmade hon vett och sans ur omgivningen genom att visa upp sin bästa flygplansimitation och vara allmänt gullig.
medan hennes ömma moder drack kaffe och åt äppelpaj (ja, jag har gjort slut med inte-äta-godis-löftet) mannekängade hon och gjorde reklam för sina thai-byxor och lekte med en styck nyckelknippa i fantastic plastic, samt ett styck jättenyckel i dito material och med skojiga färgglada detaljer. kanske blir hon låssmed när hon blir stor, kanske blir hon inbrottstjuv. båda gamla hederliga hantverksyrken.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag blir bara mer och mer nyfiken på hur dom där thaibyxorna ser ut!:) Var finns dom? Har du nån länk/bild?:)

Postat av: Eva

Gud i himmelen vad mysiga! Skulle jag också vilja ha, åt mig själv också!:)

2008-09-18 @ 16:31:46
Postat av: Eva

Fasen! Och jag som just kommer därifrån...! Jag får lägga in en beställning åt nån bekant!:)

2008-09-19 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback