man skulle nästan kunna tro att vi är gifta

på vägen hem slängde jag iväg ett sms. behöver du handlas något? löd det för att vara exakt, även om behöver det handlas något? hade varit aningen mer korrekt. i vilket fall som helst hann jag inte få något svar innan jag passerade affären, så jag bestämde mig för att freestyla lite. igen. eftersom jag tydligen inte lärde mig något förra gången jag var i butiken utan lapp (och fullmakt från förmyndare).
jag köpte följande:
- bananer
- bregott
- filmjölk
- jordgubbar (nej, jag kunde inte hålla mig från att tjuvstarta säsongen med belgiska gubbar)
- mjölk
- naturell yoghurt
- ost
- pålägg
när jag var ungefär trettio sekunder hemifrån ringde oliver och talade om att jag inte behövde handla eftersom han redan hade gjort det. han hade köpt följande:
- bananer
- bregott
- filmjölk
- hundbajspåsar (perfekt även för små människors bajs)
- lottokupong
- mjölk
- ost
- pålägg
så nu kör vi temavecka mejeriprodukter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback