vad var det som hände? och när hände det?

igår tog barnet upp de kokta äggen som låg på kylning och la dem i en skål. när jag bad henne om det. och idag gav hon ett skräppapper som låg på golvet till sin pappa. när jag bad henne om det. vad hände med den lilla bebisen som inte kunde hålla uppe huvudet själv? när blev hon en stor flicka som kan ta till sig instruktioner, äta själv och gå på pottan? om jag går och lägger mig nu, kommer hon vara vuxen när jag vaknar då? (nej, jag tänker fortfarande inte skaffa fler barn bara för att få uppleva allt fantastiskt en gång till. jag tycker fortfarande om att sova hela nätter, även om jag nästan glömt hur det känns.)

Kommentarer
Postat av: Em

vuxen och studerande på bth av reklamen att döma..

2009-04-06 @ 16:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback