full av rötter, tom på jord

när jag sitter på vagnen på väg från jobbet planerar jag alltid vad jag ska uträtta när jag kommer hem. häromdagen, för att ta ett exempel, tänkte jag plantera om en blomma som bor i en kruka full av rötter, tom på jord. gjorde jag det? nej.
idag var planen att ta itu med disken. men när jag kom hem var jag tvungen att gå och bajsa lite, och läsa lite i nya gourmet, och skriva lite sms, och ringa lite samtal, och blogga lite... och nu ska jag snart iväg och dricka lite öl med mikkan. oj, jätteoväntat står disken kvar.

varför blir det alltid så här?

Kommentarer
Postat av: Kattis

därför att du är en sån där håglös ungdom. men det gör inget.

2007-05-02 @ 09:33:59
Postat av: jonna

ungdom schmungdom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback