survival of the fittest

fantastiskt. idag har jag fått mail från både nordea och bank of america. samma mail, fast på två olika språk – om man nu kan kalla det jag fick från "nordea" för svenska.
jag fattar inte att folk går på det! inte ens att sverker m.fl. i femton omgångar har tjatat i tv, tidningar och radio om att ett seriöst företag aldrig skulle gå till väga på det sättet verkar hindra folk från att glatt leta i skåp och lådor efter personuppgifter och koder.
om man är så jävla dum så att man tror att en riktig bank inte kan hålla reda på ens kontouppgifter eller skriva ett brev på korrekt svenska med prickar över å, ä och ö, men däremot snabbt och smidigt hitta ens e-mailadress, ja... då antar jag att man förtjänar att bli av med sina tillgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback