deal or no deal?

när jag fyllde 25 fick jag en draught master. en mycket bra present, som vi hann använda en (1) gång innan jag blev gravid. kanske var det till och med så att det fanns ett samband, vem vet?
hursomhelst... nu är jag inte särskilt gravid längre, inte vad jag vet iallafall, men när man är småbarnsförälder blir det ändå inte särskilt ofta ett bra tillfälle att knäcka fem liter fatöl bara sådär. så jag tänkte att första bästa (eller sämsta) person som paxar ölmästaren får den, mot att hon eller han hämtar den i västra göteborg. sådär, kom igen nu, don't be shy.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh jag har funderat minst 100 gånger på att köpa draughtmastern, kanske speciellt som present till ölförtjusta Sebbe, men det är ju just det där, den tar plats och hur ofta använder man den? Är ju inte så ofta man bjuder in till fylleslag i sin egna lägenhet längre :)

Postat av: jonna

fundera på det. tänk så mycket tradera-pengar du sparar om du ger sebbe en julklapp som är gratis :)

2008-12-12 @ 07:39:04
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: em

hm hm hm, men tänk; det finns ett liv efter bebis/småbarns-stadiet oxå. picture this; en varm sommardag(kväll?), du sitter på balkongen med nära och kära och har en fantastiskt trevlig kväll framför dig med din.....tillbringare med saft?? neeeh, där passar Mr D. Master bättre in!

2008-12-12 @ 16:23:26
Postat av: jonna

em: jag förstår vart du vill komma: du vill att jag ska spara den så att du kan komma och dricka öl på vår balkong (som är förvisso är liten, men som till skillnad från den förra vetter mot söder). tyvärr lär den vara dammig och bortglömd tills dess (draught master alltså, inte balkongen).

2008-12-13 @ 08:44:40
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: mikkan

jag kan komma och hämta den direkt!!! tillsammans med mitt strykjärn!!! tvekar inte en sekund!!



:)

2009-01-03 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback