tjejöl?

jag har ju fiskat lite efter att vi borde gå och ta en tjejöl, och kanske en liten och billig matbit, någon gång inom en snar framtid, så vad säger ni? när är vi alla available samtidigt? och vart är vi sugna på att gå?
eftersom hemulens nattsömn har varit lite si och så på sista tiden så föreslår jag kontiki (ligger i änggården), så jag slipper kasta mig in i en taxi och åka genom hela stan om en paniksituation skulle uppstå på hemmaplan. men låt inte det hindra er från att komma med kreativa förslag, jag är öppen för allt som ligger hitom centrum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter gott och roligt!

Jag är på!

Jag är ju tjej och jag gillar öl så jag bara antar att jag är inbjuden också....

2009-02-23 @ 19:30:28
Postat av: Em

öl är alltid trevligt, men nu nalkas flytt i rasande fart och bära lådor är i fokus... beror på vilket datum det blir. keep me posted!

2009-02-23 @ 19:58:08
Postat av: jonna

em: will do!



anonym: lina?

Postat av: Lina

nepps inte jag, jag röstar på att det är Icka! Men jag instämmer i hennes inlägg, tjej som jag är! :)

2009-02-23 @ 21:09:35
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: jonna

gött mos. då är vi redan tre, eventuellt fyra stycken ölsugna kjoltyg. ska bli intressant att se om vi kan enas om en dag och tid då alla kan.

2009-02-23 @ 21:47:08
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Icka

Japp, det var jag.



Varför kommer mitt namn inte med???

Jag kan nog alla helger. Vi har inget inbokat så vitt jag vet.

Kram/den stoltaste mamman på jorden.

2009-02-23 @ 22:08:07
Postat av: Em

åh, morr och hugg efter kvällsmöte - jävla satans idioter, vänta bara tills jag gått klart min torpedutbildning, då ligger ni jävligt pyrt till.... nu till ämnet; kellys är billigt och trevligt och nära det också. just saying. det lilla jag hört om kontiki det senaste är massa obehagliga klubbar. gillar inte klubbar så mkt (klubbor däremot), gillar mest ölhak. gärna lite sunkiga :)

2009-02-24 @ 21:06:29
Postat av: Lina

fast som counteroffer eller något så måste jag säga att kellys oftast är fruuuuktansvärt fullt... och gamla tantor som vi är så vill man ju ha sittplats....

2009-02-25 @ 14:49:02
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: Em

MEN - då har kellys den fantastiska fördelen att bo granne med både sejdeln och kings head :)och är man ute i tid (vilket man väl är?) brukar det lösa sig med plats.

2009-02-25 @ 21:11:17
Postat av: Lina

ah, ja jag är ju egentligen på din linje, eftersom jag också gillar kellys, sejdeln och kings head, men det där med ute i god tid är svårt när bebisar ska kvällsammas och nattas och sånt där innan man kan slita sig hemifrån :) Det är nog det som får skon att klämma lite :)

2009-02-25 @ 21:49:38
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: jonna

härligt att det har uppståt ett litet spontant diskussionsforum här! inte underligt, öl är ju ett ämne som engagerar.

och ja, det är som vanligt jag som är boven i tidsdramat. jag har mycket svårt att komma loss innan åttatiden.

sen kom oliver dessutom på att det är någon form av klubb på kontiki på helgerna, så även det faller ju bort.

2009-02-25 @ 22:59:31
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Lina

Alltså jag HATAR att min dator inte har någon printscreen (eg. jag hittar den inte) för nu har det varit kul TVÅ gånger med dina annonser. Vid ett tillfälle så sammankopplade bloggen tjejöl med inkontinensskydd för natten, och nu så är det en annons för "Lina", vilket jag, egocentrerad som jag är, självklart tycker är hysteriskt roligt.



Alltså, några kan ju vara ute i lite godare tid, om man vill gå till kellys eller liknande, men jag har heller inte superlätt att komma ifrån.. antingen får jag gå hemifrån innan sju eller så får jag stanna tills Elsa sover. För övrigt var jag på Bishops Arms förra helgen och hade det trevligare än jag haft det på mycket länge, mycket på grund av de som arbetade där, så jag röstar lite på Bishops Arms. Det ligger ju också på järntorget, så då har vi ju FYRA ställen där att välja på om det är fullt. Plus Rover, så det blir fem! woho :)

2009-02-26 @ 13:22:10
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: Lina

och jag missbrukar tydligen ordet alltså. Jag ber om ursäkt för detta.

2009-02-26 @ 13:23:23
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: jonna

våra alternativ är alltså:

- bishops arms

- rover

- kellys

- sejdeln

- kings head



vilka dagar kan folk då?

2009-02-26 @ 19:48:21
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Lina

rent spontant vill jag säga att jag kan i april :D Men det mest av ekonomiska skäl, men det kommer man ju alltid runt oavsett. Jag kan i stort sett varje helg, dock inte helgen 21/22 mars för då är det elsas kalas på söndagen (du får snart inbjudan!) och heller inte helgen efter för då är jag själv med Elsan. Men annars när som helst.

2009-02-28 @ 23:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback