brunost är det nya svart

igår kväll ställde jag mig och kokade äppelmos till den lilla matvägraren. nu skulle väl morgongröten gå ner? svaret fick jag i morse i from av en ett bortvänt ansikte och en igenknipen mun. ok, jag fattar vinken. det spelar ingen roll hur mycket man försöker hotta upp den där gröten. hushållspappret jag torkar av hennes lilla feja med kommer ändå alltid vara godare.
det enda (borsett från inredning och olika typer av papper) som verkar duga i alla väder är smörgås med
brunost. jaha, ät det då. ungjärpe!

Kommentarer
Postat av: Icka

Jag har lovat att säga nåt snällt till mina bloggande vänner idag.

Jag är jätteglad över att jag har träffat dig och Hrönn. Det är alltid lika kul att träffa er!

Många kramar

2009-01-10 @ 19:44:25
Postat av: jonna

tack! det värmde.

jag har tänkt många gånger på vilken tur det var att du skickade det där pm:et och bad mig följa med och fika den där gången när gus och hrönn var helt nya och det fortfarande var lite skrämmande att åka ner på stan utan backup. vad hade jag gjort utan er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback