dedicated



maria, det är helg, glöm inte att äta ohemula mängder godis.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Helgens bästa bild! Jag ligger lite efter (tjuvåt bara pyttelite godis idag efter lunchen, men det var så lite så det räknas inte) men jag kommer igen starkt i morgon, det lovar jag!

Postat av: LillaGrå

mmm... godis... Visst är man värd lite extra när man ska flyttpacka? Jag tror det.



Något icke godisrelaterat: V är 6 månader, lite drygt. Tror du att man måste skära ner på amning till förmån för mera mat, gröt och välling? Är så villrådig. Vill fortsätta med den fria amningen men på bvc är de så tjatiga om mat. Han är en rund och välmående bebis som följer sin kurva...

Ser dig som lite av ett amningsproffs, så jag tar mig friheten att fråga dig ;)

Postat av: jonna

maria: det gläder mig att höra :)



lillagrå: nu blir jag alldeles varm om hjärtat, vilken komplimang! jag svarar på dina frågor i ett mail så slipper jag skriva en hel uppsats här i kommentarsfältet :)

2009-10-03 @ 20:31:29
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Maria

Åååååh, nu mår jag illa. Allt är med andra ord som det ska vara. Förresten, avancerat med godis i flera olika skålar så där. Här häller vi allt bara i en enda, lite som hundmat. Det tar ju ändå slut på några sekunder.

Postat av: jonna

det är så vi gör när vi låtsas vara sofistikerade.

2009-10-03 @ 23:02:15
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback