hair don't



vad är nu detta för en frisyr? är det verkligen ok att gå runt så här offentligt?
de korta spretiga hårstråna är vad som vuxit ut sedan jag tappade minst hälften av min präktiga blanka man efter graviditeten. sorgligt.

mer håravfallsrelaterat:
familjens samlade avlagringar
uppdatering på avlagringsfronten
familjens samlade avlagringar – del 2

hur gick det då sedan? det har jag tydligen inte bloggat om. konstigt. jo, slamsugaren var förbi en sväng och om det nu rådde någon tvekan om saken så erkänner här och nu jag att det kan ha varit mitt hår som var boven i dramat. det kan också ha sagts saker i stil med "tur att ni har en hygglig bovärd, sånt här brukar hyresgästen få bekosta själv".

Kommentarer
Postat av: Lina

Leffeblogg är en sån där tråkig och dåligt skriven vardagsblogg, typ "idag vaknade jag kvart över åtta och då hade Leffe fixat mackor åt oss. Sen var det snabbt iväg till jobbet och halv tio hade jag ett möte. Idag åt vi makaroner till middag och Leffe var sååååååå underbaaaar." Som liksom återger exaaakt vad man gjort den dagen och sådär. :) Finns bättre beskrivningar out there.

Postat av: jonna

aha, en sån här blogg med andra ord :)

2009-10-19 @ 20:50:04
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback