misstag

ett: att kliva in på ströms herrmode iklädd kamouflagefärgad jacka, pösiga jeans och skate-skor. biträdena låtsades naturligtvis som ingenting och var professionellt trevliga men atmosfären var mättad av förakt.
(nej, jag har inte köpt någon födelsedagspresent, don't get your hopes up.)

två: att tro att definitionen på en trevlig kväll med kollegorna är att gå och se
allt för min syster. jag avråder bestämt alla som kan stoltsera med något av följande a) barn, b) anhörig med cancer, c) blödig läggning, d) graviditets-/amningshormoner, att se eländet.

Kommentarer
Postat av: Icka

Då lär jag inte se den filmen eftersom jag kvalar in på alla utom en. Men hade jag fått räkna med en grym PMS så hade jag fått full pott!



Postat av: jonna

tre av fyra räcker gott. jag har aldrig hört så mycket hulkande på en och samma gång tidigare, och då räknar jag ändå in soldatmödrar och tsunamianhöriga jag sett i nyhetsinslag. vi var tvugna att gå och ta en fika och bearbeta filmen efteråt och i morse berättade min gruppledare att hon hade gått igång en gång till när hon skulle berätta för sin sambo om filmen, såpass att hon fortfarande en natt senare var lite snuvig svullen under ögonen, och hon kvalar bara in på två punkter (barn och blödig läggning).

2009-10-21 @ 16:38:00
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Anne

Nu blev jag väldigt sugen på att se den bara för det. :) Inte på bio precis, men ensam hemma i soffan kanske. :) Var den bra då?

2009-10-22 @ 19:18:03
URL: http://annesyr.blogspot.com
Postat av: jonna

jag skulle nog ge den en trea, ingen stark sådan men ändå. helt ok, sevärd (om man orkar), men absolut ingen första dejten-film.

2009-10-22 @ 20:27:09
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback