samsoving i praksis

Samsoving


Kommentarer
Postat av: LillaGrå

Vad bra att du har lagt in nya inlägg så att jag slipper mötas av skräckens fjäril. Ska göra allt för att radera den bilden ur mitt minne.

Postat av: em

jag undrar hur hon bytte plats med bebisen utan att mosa den och utan att vakna... sen är jag sjukt imponerad över att ingen av dom slog huvudet i elementet precis vid sängen en endaste gång! fokuserar jag på fel saker nu?

2009-09-08 @ 19:41:34
Postat av: jonna

lillagrå: skräckens fjäril, haha.



em: du fokuserar helt rätt. elementet har jag också funderat över. att byta plats i sömnen är däremot ingen konst. häromnatten lyfte någon av oss, fråga mig inte vem, över hrönn från sin säng till våran och bytte blöja på henne utan att vi vaknade.

2009-09-08 @ 22:15:45
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback