lite vaginal hysterektomi någon?

igår åkte jag och tre kollegor (som har samma sorts tjänst som jag, alltså inte de jag jobbar med ute på enheten) hem till en fjärde kollega efter jobbet. fantastiskt trevligt och lagom vuxet. vi drack ett glas vin, gick och tog en öl på en uteservering precis vid havet, stack tillbaka hem till kollegan och grillade lite, vispade lite bearnaise (note to self: träna armarna), drack lite mera vin, snackade lite skit, and so on...

kollegans barn hade till min stora förtjusning en gigantiskt studsmatta som jag naturligtvis var tvungen att testköra. jag har aldrig hoppat på en sån eftersom jag antingen varit gravid eller nyförlöst de få gånger jag varit i närheten av en tidigare. and i say god damn vilken studs det var i den. jag blir nog tvungen att gå och köpa mig ett par knipkulor innan jag gör om det där.

j: k, kom och testa!
k: nej tack, jag klarar mig utan framfall.
c: ja, eller hur? det smärtar mig som gammal gymnast att jag inte kan hoppa mer än tre hopp på en sån innan jag kissar ner mig lite.


vad är det för bug?! varför ska man inte kunna föda ett barn eller tre utan att bli studsmatteinkontinent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback