fem sekunder av lycka - del 2

jag var på backaplan och hämtade ut ett batteri till telefonen igår, och tvärt emot vad jag trodde var det inga som helst problem. jag bara stövlade fram till mannen i kundtjänstdisken och förklarade att det var mest synd om mig, samtidigt som jag med en av mina bitchigare uppsyner visade att han gjorde bäst i att mig på allvar. mannen tittade på kvittot och sa "en sekund" och ungefär trettio sekunder senare gick jag därifrån med ett leende från öra till öra. so far so good.
men säg den lycka som varar för evigt. när jag efter dagens strapatser kom hem och i hemmets lugna vrå tänkta öva upp mina skills på det däringa mms:andet så funkade det såklart inte. "nähä" tänkte jag och hetsade inte alls upp mig. oliver var inte heller tvungen att agera support, eftersom jag som alla vet är en stabil tjej. nåväl, efter lite gnällande gick jag in på comviq's hemsida för att kolla vad det var för inställningar som behövdes. det gick smidigt. jag hittade länken till någon form av information som tydliges är hemligstämplad. år ut och år in, eller i alla fall i flera minuter, är nämligen det här det enda man möts av: "server fel. på grund av tekniska problem kan sidan du söker inte visas för tillfället. var vänlig att försöka igen om en stund. mvh, tele2".
"var vänlig att gå en kurs i svenska så jag slipper era särskrivningar och dagisnivåformuleringar i fortsättningen" svarar jag på det. annars blir det pumphagel för er hela bunten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback