precious elektroniskt bokningssystem

det finns inte ord för hur frustrerad jag kan bli över att samma tantjävlar har stulit alla våra tvättider de senaste fyra åren. (ok, kanske inte alla tvättider, men garanterat 75% av dem.) och då ska man också ta med i frustrationsberäkningarna att det inte är jag som sköter tvätten i det här hushållet. nej, jag sitter uppe i lägenheten och pep-talkar min stackars man innan jag skickar ner honom i källaren. själv har jag förverkat min rätt att vistas i tvättstugan. det är inte bra för varesig mitt eller grannarnas blodtryck när jag går ner och gormar och har mig.

jag väntar med spänning på det nya elektroniska bokningssystemet som bara jag kommer att förstå. då är tvättstugan min. bara min! precious... moahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback