mitt senaste komplex

satt för ett tag sedan på en solig uteservering med emilie. över en öl eller två för mycket kom vi in på det oundvikliga - våra kroppars begynnande förfall. lite gäddhäng eller en röv som inte är riktigt lika tight som förr är väl inget problem i sig, förutsatt att den drabbade är någon annan än jag. varför kan man inte röka, dricka öl och låta bli att träna och ändå hålla sig in shape efter att man fyllt tjugo, eller tjugofem för den delen?
well, anyhow. nu har jag upptäckt något som är värre än både poprygg*, gäddhäng och love handles. jag har gått och dragit på mig en dubbelhaka, eller ja, i alla fall någon form av slappt skinn mellan hakan och halsen. how sexy is that?

*poprygg = den sorts valk som skinny-fat people, typ popare, får på ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback