smooth jävla operator

oj. hoppsan. en öl blev hundra öl, och trettonhundra kronor åkte rakt ner i sjön för att aldrig mer komma tillbaka. what to do? jag har redan gått igenom "herregud brände jag verkligen så mycket pengar igår"-ångesten och kommit ut levande på andra sidan.

nu är det bara "herregud, sa/gjorde jag verkligen det där igår"-ångesten kvar.

jag tyckte jag skötte mig ganska bra – jag drog mycket göteborgsvitsar, skrattade mycket åt mina egna skämt och var allmänt underhållande, och naturligtvis var  (den dittills främmande) tjejen bredvid mig särskilt hårt prövad och utsatt för hela min repertoar av omogna tilltag, och strax innan hon skulle gå slog jag till en gång för alla. spiken i kistan. pricken över i:t.
jag tog initiativet till en dvärgsmash*. och vad hade murphy i rockärmen, om inte det faktum att hon när hon hoppar ner från bänken visar sig vara inte mer än en tvärhand hög. visserligen inte dvärg, men nog liten för att jag skulle inse att jag borde ha varit tyst, kallat smashen för t-rex-smash eller ännu hellre ha stannat hemma.

jag undrar vad jag ska hitta på nästa gång jag är full... gå på somaliska klubben och dra negerskämt kanske?


*dvärgsmashen är ett gammalt paradnummer som innebär att man håller armarna tätt intill kroppen, har händerna framför sig i brösthöjd och liksom slänger sig in i smashen med hela överkroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback