så fint blir julivädret där du bor

jaha, här sitter man fast. likt en sagoprinsessa (dock utan rosa klänning, långa guldlockar och andra prinsessattribut), instängd i sitt torn och dör av tristess eftersom avgrunden utanför porten (som sedan någon bestämde att det var dags att rusta upp gårdarna har ersatt den tidigare fullt fungerande och av allt att döma väldränerade stenläggningen) efter de senaste dagarnas engelska mördarregnoväder har förvandlats till en vallgrav.
vad hände med sommaren?! varför är det alltid dåligt väder när jag är ledig och hur mycket ska vi slå vad om att det kommer bli indiansommar så fort jag börjar jobba heltid?
gnäll, gnäll, gnäll. nu ska jag gå och ta livet av mig. eller kolla på värdelös day time tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback