migrän? pah, gnällspikar är vad ni är!

jag har alltid haft svårt för folk som säger sig lida av migrän. i mina ögon är de bara veklingar som inte klarar av att hantera lite vanlig huvudvärk. samma sak med folk som sjukskriver sig för att de har mensverk. och don't even get me started on pollenallergiker - hypokondriker skulle jag snarare kalla dem.

igår hade jag oavbrutet ont i huvudet. från den sekund jag slog upp ögonen på morgonen tills dess att jag somnade. och ingenting hjäpte. men. även om det var jävligt synd om mig och oliver fick stå ut med en del gnäll så inser jag att det inte hade varit en ursäkt för att stanna hemma från jobbet och bilda en förening för anonyma missbrukare av receptfria läkemedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback