what in the hell is wrong with you people?!

vad kostar ett par strumpor? jag skulle gissa att man kan pruta sig ner till en tia, i alla fall om man shoppar sina kläder på kvibergs marknad, klädkällaren eller öb.
alla som äger en i övrigt komplett uppsättning kläder borde alltså även kunna hålla sig med strumpor. right? men why, oh why ser jag då så ofta att folk vistas i offentliga miljöer utan strumpor?
ok, det finns tillfällen då man inte måste (eller ens bör) ha strumpor på sig (men de är lätträknade), och det är t.ex. när man har sandaler, kina-/ballerinaskor eller pumps på sig, men låt oss bortse från det och istället koncentrera oss på folk som går i "finbyxor", "finskor" och inga strumpor eller jeans, gympaskor och inga strumpor, osv. till har jag bara en sak att säga: what in the hell is wrong with you people?!

Kommentarer
Postat av: ellan

hehe. bra där =)
Hur är det me dig då? Skoj på pratajet sist! Gör du osv??
kram ellinor

2007-09-18 @ 08:16:56
Postat av: jonna

kul att du har hittat hit. jorå så att, det rullar på, jämna plågor, tackar som frågar, osv. festen var finfin, var lite trött efter hålligång på annat håll, men tyckte jag härdade ut ganska bra i alla fall. hur är det med dig då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback