åååh! kniiip! det är bra tjejer! kom igen!

oh my god! oh my god! oh my god! susan lanefelt hade rätt. knipövningar är a och o.
igår läste jag en otroligt upphetsande artikel om knipövningar och nu är jag helt säker på att jag, som straff för att jag inte dagligen har gett min bäckenbottenmuskulatur den uppmärksamhet den förtjänar, kommer lukta kiss och tantparfym innan jag fyllt trettio. oh my god! oh my god! oh my god!
jag läste om hur ett vältränat underliv tar samlivet till nya oanade höjder, fick tips om tre steg till det perfekta knipet (teknik, styrka och uthållighet) och tog mig så småningom fram till la grande finale: cheklistan. genast var jag tvungen att sporta iväg till badrummet för att försäkra mig om att jag och min vältrimmade special ladyfriend lätt som en plätt kunde knipa av kisstrålen. det kunde vi inte. hallå, när hände det här?!
oh my god! oh my god! oh my god! nu måste jag kasta mig iväg till andra lång eller apoteket och köpa mig en uppsättning vagitrimkulor. fort, fort innan jag kissar ner mig och får starr (alltså inte sånt där gräs som växer i fuktiga miljöer utan den där ögonåkomman gamlingar får).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback