gammel-kavring is the shit!

ungefär så här lät det när familjen dignelius besökte brödhyllan på ica maxi i allum igår eftermiddag:
- åh, kavring är ju så gott. vad länge det var sedan vi köpte det senast.
- men då köper vi det idag.

ungefär så här lät det i morse när jag upptäckte att kavringen var bakad för åtta dagar sedan och hade bäst före-datum igår:
- åh, vad har jag gjort för att förtjäna det här!?

nu har jag precis tryckt i mig fyra skivor torr gammel-kavring på pin kiv. den ska inte tro att den kommer undan.

Kommentarer
Postat av: Eva

Nå, en liten explosionsrisk förekommer nog. Fast mest för det andra stackars bröstet som inte blir ammat förrän framåt förmiddagen. Men konstigt nog så verkar kroppen fatta att inte producera såå mycket mjölk under natten, eftersom behovet är mindre då. Fast nog är det ju skönt så in i Norden att han sover såna där nätter redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback