leaving mountain lake

här sitter jag och firar med ett glas rött och lite naturfilm och känner mig inte fullt så eländig som häromdagen. för vi är klara! med bergsjön that is. här på västfronten ännu intet nytt.
jag blir alldeles rörd av alla kommentarer jag fått från er fantastiska kvinnor där ni erbjuder er hjälp med från uppackning och barnvaktning till att hälla upp vin och massera mig. vi ska köra ett race de få timmar vi har tillsammans under veckan och sen får vi se hur det känns. bli inte förvånade om ni inom kort får ett samtal från er alldeles egna pessimistbloggare.

Kommentarer
Postat av: Icka

väntar på samtal



14is

2009-01-13 @ 10:31:55
Postat av: Sara

Skönt att få det klart antar jag. Packa och flytt kan inte va så lätt som småbarnföräldrar.

Vart är det ni har förflyttat er nudå?

Postat av: jonna

som sagt: västerut.

2009-01-15 @ 15:24:39
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback