svårt att släppa taget? nej då, inte alls.

vi tjafsar om hur och när den lilla fastlagsbullen ska sova. jag kan som vanligt inte låta oliver göra på sitt sätt utan måste prompt vara där och sticka en cocktailpinne i sidan på honom hela tiden. hur ska du göra när hon blir stor och tung? tror du verkligen att du fortfarande kommer orka vippa henne till sömns när hon väger över tio kilo? jag brukar göra si. jag brukar göra så.

det kommer nog att ordna sig, precis som allt annat. på måndag börjar jag jobba.

Kommentarer
Postat av: Lina

Självklart så handlar det ju om kontrollen, men oavsett så tänkte jag berätta att Elsa väger ca 10,5 kg och nattas fortfarande i min eller Sebbes famn... två gånger på dagen och MINST en gång på kvällen. Och jag tänker att vi nog orkar det tills hon är... två? Så det löser sig! :)

Postat av: Em

vippar 2åringar till sömns med jämna mellanrum. tungt? ja. men tänk vilka armmuskler man får!

2009-03-03 @ 15:32:46
Postat av: jonna

jaja, jag har fel. just rub it in :)

2009-03-03 @ 21:21:39
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback