waste of time

ah, lite härligt tidsfördriv. straight from en av kusinbloggarna. varför går jag egentligen igång så på listor?

1. stänger du av mobilen när du sover?
nix, jag använder den som väckarklocka, men eventuellt säger jag upp bekantskapen med den som ringer och väcker molvig.

2. vem såg dig senast naken?
familjen.

3. hur såg du ut på högstadiet?
tjugofem kg lättare och bra mycket fastare i hullet.

4. hur kommer du se ut om tjugo år?
som mormodern antar jag.

5. hur var du på dagis?
jag har aldrig gått på dagis. hos dagmamman hade jag till en början svårt att förstå de sociala spelreglerna, vilket bland annat resulterade i att jag vid ett tillfälle fick stanna utomhus ensam när de andra gick in och fikade. jag fick välja mellan det och att få salt och peppar på tungan. mitt brott: jag hade räckt ut den där tungan åt ett annat barn.

6. hur är du att ha som arbetskamrat?
fair.

7. har du celluliter?
nej. däremot resulterade graviditeten (förutom ett barn) i härliga stretchmarks och en touch av åderbrock.

8. biter du på naglarna?
inte mer än till husbehov, typ när jag måste fixa en bruten nagen och inte har ett vasst föremål till hands.

9. har du något handikapp?
inte mer än en lätt demens-tendens.

10. är du rädd för att få hängbröst?
mer än jag redan har?

11. tror du att gud är en man eller en kvinna?
nej.

12. svär du?
på vad?

13. är du trevlig mot jehovas vittnen?
i guess.

14. hur homo är du på en skala 1-10?
fyra?

15. tror du på utomjordingar?
absolut.

16. om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
sushi eller ostbricka.

17. vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
mcdonalds eller någon annan tillsatsstinn färdigmat.

18. har du blivit arresterad?
never.

19. ljuger du?
ganska sällan.

20. har du kysst en polis?
inte vad jag vet.

21. är du rädd för securitasvakter?
ja.

22. har du någonting att dölja?
antagligen.

23. vad har du på din nyckelknippa?
nycklar.

24. är du/har du varit gift?
ja.

25. skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta maken från krogen?
ja. om det gällde liv eller död, men det skulle stå honom dyrt. mycket dyrt.

26. kan du laga cyklar?
jag skulle inte ta på mig att laga någon annans cykel.

27. kan du fixa med bilar?
jag skulle inte ta på mig att fixa någon annans bil.

28. brukar du köra om?
nej.

29. kan du baka bröd?
ja, men jag är för lat för att knåda degen för hand.

30. vet du hur man frostar av en frys?
finns det någon normalbegåvad vuxen människa som inte kan det?

31. vilken tv-serie skulle du helst leva i?
that 70's show.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara upplysa dig om att alarmet på mobilen går igång även om man har den avstängd, testa så du är säker, men det är så på typ alla mobiler :D Så slipper du säga upp bekantskapen med alla nattlevande vänner.

Postat av: jonna

ja, typ alla telefoner funkar så, men inte min. det har jag bittert fått erfara.

2009-03-12 @ 18:20:30
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Moa

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4497698

2009-03-13 @ 13:25:45
URL: http://moanystrom.wordpress.com
Postat av: jonna

det var värst. har du någon runt-i-kring-info?

2009-03-13 @ 21:31:45
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Moa

Jo ganska mycket.. Om du vill så adda mig på msn så kan jag berätta litegrann M [email protected]

2009-03-14 @ 01:24:19
URL: http://Moanystrom.wordpress.com
Postat av: Moa

vet inte hur de där vart egentligen men de ska vara M och två under sträck efter varandra sen nystrom@osv...

2009-03-14 @ 01:25:40
URL: http://Moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback