rojalist? javisst!

på vägen till jobbet igår kom jag på mig själv med att tycka att det var lite trevligt att de pyntat spårvagnarna och bussarna med flaggor, konungens födelsedag till ära. idag konstaterade jag att jag med största sannolikhet inte hade orkat bry mig om att ge mig ut och demonstrera även om jag inte varit upptagen med att gå på barnkalas. vem vet vad jag tar mig till härnäst. kanske röstar jag på kristdemokraterna 7 juni. eller så överraskar jag med att fylla 127 istället för 27 i höst.

Kommentarer
Postat av: pappa ordmärkare

hyperkorrektion dignelius!

Postat av: Anonym

hahaha! du har väl aldrig demonstrerat, barnkalas eller ej :D

2009-05-05 @ 19:47:08
Postat av: jonna

pah! vad är detta för påhopp?

2009-05-05 @ 21:13:21
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: mikkan

:P



sånt härligt påhopp som man kan få ge när man inte missat en enda 1a majdemo på tio år eller mer :D

2009-05-06 @ 23:52:41
Postat av: jonna

jag har bildbevis på minst en demo vi varit på tillsammans, så jag tror bestämt att du börjat tappa minnet på äldre dar.

2009-05-07 @ 21:37:52
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: mikkan

ja just d, du va med på kristallnatten? d kommer ja ihåg, va d den gången du gjorde slut med ditt X? haha!



ja får ta tillbax allt :D nästan !!!

2009-05-09 @ 09:23:10
Postat av: jonna

ja, jag var med då, och på ett antal första maj-demos. för att friska upp ditt minne kan jag nämna den gången jag hade piercat mig i läppen (och sedan jaupat så att hålet var alldeles skabbigt) dagen innan.

2009-05-09 @ 09:58:14
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: mikkan

hahaha



minns hålet men inte dig :D oväntat!! kan inte minnas att du vart med på någon 1 majdemo, snarare att du alltid brukade banga... en gång fick jag ju t o m ta med mig clifford kommer jag ihåg för att du gjorde ngt annat...



men okej, jag ger mig.



men jag har ändå demonstrerat mer än dig!!!



hähä!

2009-05-12 @ 23:04:20
Postat av: jonna

demonstrera schmemonstrera.

2009-05-13 @ 20:34:47
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback