julklappsönskningar – del 1

den lilla önskar sig inneskor från tohvelisankari.fi. kanske de med kaninen och moroten, eller de ljusblå med jordgubbar... innermått 14.2 cm blir bra, tack.
jag vet inte ens om man kan beställa utanför finland, jag har inte lyckats sätt mig in i det eftersom mina finskakunskaper är lite ringrostiga (läs: obefintliga), men det löser ni säkert på något sätt. kanske kan ni resa dit och köpa dem på plats om inte annat. nejdå, det blir inte alls för dyrt för bara ett par tossor.

Kommentarer
Postat av: LillaGrå

Grodorna och girafferna! Använde google toolbar för att översätta sidan, men hittade inget om frakt utanför Finland. Vill också ha. V alltså, han vill ha.

Postat av: jonna

köper du ett par till mig, till hrönn menar jag, då när du ändå är över i finland och handlar till v?

2009-10-25 @ 20:52:11
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: LillaGrå

Jomenvisst, tänkte svänga förbi Finland i eftermiddag, på väg till affären. Kanin/morot va?

Postat av: Eva [Bland rosa och blåa tuttar]

Hördu. Är det så kan jag nog göra en beställning med leveransadress jonna. Och så kan jag välja förskottsbetalning och vidarebefordra översatt mail åt dig.

2009-10-30 @ 21:19:19
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: jonna

det låter onekligen lockande, jag ska diskutera lite med min man när han kommer hem på söndag.

2009-10-30 @ 21:43:09
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback